fbpx
reka heart

OUR SAY

חתונת שישי בצהריים

כאשר מתכננים אירוע חתונה, כל זוג רוצה להוסיף את הטוויסט המיוחד שלו. את האמרה הייחודית שתהפוך את האירוע להרבה יותר אישי, ולא עוד אירוע חתונה שגרתי. יש המון דרכים לעשות זאת, אחת מהן היא להחליט על יום ושעה פחות מסורתיים.
חתונה שישי צהריים זהו טרנד חדש יחסית, שהולך וצובר תאוצה ככל שמבינים את היתרונות שהוא מציע. גם אצלנו ב- SAY יש לכם את האפשרות לתכנן חתונה ביום הנוח לכם ביותר, כי בסופו של יום, המילה האחרונה היא תמיד שלכם.

היתרונות של חתונת שישי בצהריים

בין אם אתם מתלבטים ובין אם כבר יודעים שחתונה בשישי בצהריים מתאימה לכם בדיוק, חתונות אלו מציעות לא מעט יתרונות:

  • אווירה אחרת – חתונת שישי בצהריים מביאה אווירה אחרת. ואווירה היא לא בדיוק משהו שאפשר להסביר במילים, אלא שזו הרגשה מיוחדת שנלווית אל סוף השבוע, ולתחושה שיש באוויר, של רוגע, חופש, נעימות והמון זמן פנוי להקדיש לכם וליום המיוחד שלכם. 
  • יצירתיות – על ידי בחירה בחתונה בשישי בצהריים אתם מקבלים הזדמנות לצאת מהקונספט השגרתי והמוכר ולהרשות לעצמכם להיות יצירתיים. גם בחתונת שישי צהריים אפשר להרים את רחבת הריקודים, ולפזז עד אחרון האורחים, להיפך, יהיה לכם יותר זמן.
  • יותר זמינות – לא פעם תיהנו מזמינות גבוהה יותר כך של מתחם האירועים, כך שתוכלו להתחתן בזמן בשנה בו אתם חושקים. חתונה שישי צהריים היא זמן מושלם למפגש חברתי, לשבת יחד ולהעביר את היום במתחם אירועים אינטימי וייחודי.

חתונת שישי בצהריים ב- Say ראשון לציון

יותר מבחירת היום והשעה, חשוב שתבחרו נכון את המקום שבו תתחתנו. אצלנו מחכים לכם כל היתרונות הבאים:

  • לוקיישן נגיש ומרכזי – מתחם האירועים שלנו ממוקם בראשון לציון, במיקום מרכזי ונוח במרחק נסיעה קצרה מכל ערי המרכז. הנגישות הגבוהה מבטיחה נוכחות גבוהה יותר באירוע.
  • חניה בשפע – כאשר מקיימים חתונת שישי במרכז, במיוחד ביום שישי בצהריים, חשוב מאוד לדאוג לסידורי חניה עבור האורחים. המתחתנים אצלנו לא צריכים לדאוג כלל, מכיוון שיש אצלנו חניה בשפע בקרבת מתחם האירועים.
עיצוב שולחנות לאירועים
דוכן עלי גפן- סיי אירועים
  • אווירה אינטימית – אנו פשוט אוהבים את הקסם של אירועי בוטיק אינטימיים ומעדיפים אותם על פני כל דבר אחר. אם גם אתם רוצים לקיים חתונת בוטיק בצהריי יום שישי, ולהשקיע יותר באורחים שלכם, אצלנו מחכים לכם כל התנאים המתאימים.
  • תפריט איכותי – למרות שאנו מקדישים מחשבה לכל פרט ופרט, אנו די דוגלים בפשטות. אנו מציעים לכם קונספט אירוח בגובה העיניים ששם אתכם ורק אתכם במרכז, אך מבלי להתפשר על תפריט צבעוני, מפתיע, טרי ומוקפד.  
  • ליווי אישי לכל אורך הדרך – הצוות שלנו מאוד מסור לתכנון חתונת שישי בצהריים וקשוב לכל מה שיש לכם להגיד. הוא ילווה אתכם בכל שלב, החל בהתלבטויות הראשוניות, דרך גיבוש הקונספט והתכנון ועד סיום האירוע, כך שתדעו שרואים אתכם תמיד.  

אז אם גם אתם רואים את הקסם של חתונה שישי צהריים באווירה אינטימית ומחפשים לוקיישן מרכזי ומיוחד להפיק בו אירוע מושקע ומרשים, אנו נשמח ללכת עם החלום שלכם צעד אחד נוסף ולהפוך אותו למציאות. 

כדי להתחיל, מוזמנים להגיע לפגישת היכרות!

לב
נשמח לתכנן עבורכם חתונת שישי מרגשת.
מתרגשים? אז בואו נדבר
לב
מוכנים להתרגש? אז בואו נדבר

אירועי אביב-קיץ 2024

לחגוג באווירה הכי קיצית שיש עם מנות צבעוניות מותאמות לעונה

לב עם קו
דילוג לתוכן