fbpx
לב עם קו

say - אולם אירועים בראשון לציון

יצא לכם פעם לדמיין איך יראה האירוע שלכם? לנסות להבין כיצד האורחים ירגישו ברגע שיכנסו, איך יראה העיצוב, מה המוסיקה שתתנגן ברקע, או אילו מנות תרצו להגיש?
תכנון אירוע זו חוויה מרגשת, לא משנה מה אתם חוגגים. אנו כאן כדי לוודא שהתוצאה הסופית תראה ותרגיש בדיוק כפי שאתם חולמים, עם אולם בוטיק אינטימי המיועד לאירועי בוטיק קטנים וכל התנאים שיאפשרו לכם לארח את האנשים שאתם אוהבים לאירוע ברמה הגבוהה ביותר.
רק באולם אירועים במרכז כמו SAY באמת יקשיבו לרצונות שלכם, לרעיונות שלכם ויעשו כל מה שצריך כדי להוציא לפועל את הויז'ן שדמיינתם. ברגע שאתם בוחרים בנו, אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שמביאים את ה-SAY האישי שלכם בכל נגיעה ושלב באירוע.
רק עם SAY, אולם אירועים ראשון לציון, החלומות שלכם הופכים למציאות.

נגן וידאו אודות Say Events

האמת, אפשר להפסיק לדמיין. כי זה ממש כאן.
זה הזמן שלכם להתייעץ, לבחור ולעצב כרצונכם.
עם הליווי שלנו והחלומות שלכם.

הכול כדי שתרגישו שבאירוע הזה יש לכם - say

האמת, אפשר להפסיק לדמיין. כי זה ממש כאן. זה הזמן שלכם להתייעץ, לבחור ולעצב כרצונכם. עם הליווי שלנו והחלומות שלכם. הכול כדי שתרגישו שבאירוע הזה
יש לכם - say

לב עם קו

אולם אירועים בראשון לציון לאירועי בוטיק קטנים ואינטימיים

כאשר אתם מחפשים אולמות לאירועים קטנים בראשון לציון אתם רוצים את הטוב ביותר. SAY הוא אולם בוטיק בראשון לציון שמציע לכם ולאורחים שלכם חוויה בלתי נשכחת שתיחרט בזיכרון למשך שנים.
גן אירועים בראשון לציון (במרכז) הוא הלוקיישן המושלם לכל אירוע – ראשון לציון היא עיר מרכזית, כבישים רבים מובילים אליה, והיא מציעה חוויית אירוח אורבנית ועכשווית מהשורה הראשונה. אולם האירועים SAY אומנם אינו יחיד בסצנה, יש לא מעט אולמות אירועים בראשון לציון, ובכל זאת, מבין כל האולמות בראשון לציון, ב-SAY מציעים המון יתרונות שאי אפשר להתעלם מהם, וגורמים למקום להתעלות על סוגים אחרים של אולמות קטנים במרכז בדרכים רבות.

כל הסיבות לבחור ב- אולם לאירועים קטנים SAY לאירוע שלכם

SAY הוא אולם אירועים קטן בראשון לציון אשר מעוצב להכיל עד כ- 300 מוזמנים והוא המוביל מבין אולמות בוטיק בראשון לציון ברמה הגבוהה ביותר. כיצד זה בא לידי ביטוי? בין מאפייני המתחם: עיצוב אורבני מרהיב שיהפוך לרקע המושלם לכל תמונה שתרצו לצלם, אווירה ייחודית שמורגשת כבר בכניסה, ותפריט מוקפד עם מנות שף מובחרות ופרזנטציה מרהיבה. גם ההתאמה האישית היא חלק מהקסם של SAY מהסיבה הפשוטה: אנו קשובים לכם ולרצונות שלכם ונשמח ליצור מאפס אירוע בוטיק אקסקלוסיבי שתפור למידותיכם. מהפגישה הראשונה, דרך תכנון האירוע ועד לאחרון האורחים, הצוות המקצועי שלנו ידאג לכל פרט ופרט, יעמוד לרשותכם, ויעזור לכם להפיק את המרב מהמתחם שעומד לרשותכם. אנו פתוחים לכל רעיון, נשמח להוציא לפועל כל חזון ולחסוך לכם את כל ההתעסקות – אתם תגיעו לאירוע שתוכנן עבורכם עד לרמת הפרט הקטן!

reka heart

גלריית תמונות

לב עם קו

תפריט מוקפד לאירוע בוטיק מיוחד

מאחר ואנו יודעים כמה חווית האירוח והקולינריה משפיעות על האירוע כולו, ב-SAY השקענו המון מחשבה בבניית תפריט אירועים המורכב ממנות מפתיעות עם טעמים מגוונים, עשויות מיטב חומרי גלם טריים ואיכותיים. כמובן שאנו ערוכים ומוכנים לכל אתגר קולינרי שתעמידו בפנינו, לפי טעמכם האישי. התפריט המפתיע שלנו יוסיף טאצ' ייחודי ומרענן כך שלא תפסיקו לקבל מחמאות מהאורחים שלכם.

התאמה לכל סוגי האירועים

אם אתם מחפשים אולם אירועים מרכז הארץ זהו היעד הטוב ביותר להתחיל בו, ואחת הערים המרכזיות ביותר היא ראשון לציון. SAY הוא אולם וגן אירועים בראשל"צ הכולל מרחב לאירועים פרטיים ועסקיים. העיצוב המודרני, השירות האיכותי, הליווי האישי, התפריט המדהים כל אלו ועוד מבטיחים שהתוצאה תתעלה על כל הציפיות. מוזמנים לייצר אצלנו זיכרונות ולממש מטרות עסקיות בעזרתו של צוות מקצועי מיומן שחי ונושם את התחום ופשוט אלוף ביצירת התאמה אישית וקונספט שמדבר אליכם.

אנו נשמח להפיק את אירוע החלומות שלכם

כל אירוע מיוחד מתחיל בשיתוף פעולה מוצלח, ביניכם המעזים לחלום בגדול, לבין הצוות המקצועי והמנוסה שלנו שפשוט יודע להגשים חלומות ולהפיק אירועים יוצאי דופן. בכל פרט באירוע נדאג לשלב את האופי המיוחד שלכם, להביא לידי ביטוי את ה-SAY שלכם וניתן לכם את הבמה. התפקיד שלנו הוא לדאוג שכל הפרטים הקטנים יחברו יחדיו לחווייה בלתי נשכחת. בין אם אתם מציינים אירוע פרטי ובין אם אירוע עסקי, אם חיפשתם מקום לאירועים קטנים אצלנו תמצאו שיתוף פעולה מושלם ואת התנאים הטובים ביותר!
כדי להתקדם לשלב הבא, מוזמנים ליצור אתנו קשר!

SAY-Branding

מספרים עלינו

בואו נדבר

מלאו את הפרטים ונחזור אליכם

לב עם קו

מה היתרונות של אולם לאירועים קטנים במרכז?

מקום לאירועים קטנים במרכז מטבעו יהיה אינטימי יותר. כאשר האולם קטן ואינטימי, האירוע יהפוך להרבה יותר חווייתי ותחושת ה"ביחד" תתעצם. אולמות אירועים קטנים הופכים את חוויית האירוע לאישית וקשובה. צוות מארגני האירועים שלנו יוכל להתמקד בכל הפרטים החשובים לכם, כדי להבטיח שהחזון שלכם יתממש אחד לאחד. מעבר לכך, עם מתחם לאירועים קטנים תוכלו להבטיח שהאירוע יהיה מותאם אישית ובלתי נשכח.

מקומות לאירועים קטנים בראשון לציון יכולים להיות בחירה חסכונית, אך מבלי לוותר על הסטייל. תוכלו להקצות את התקציב שלכם בצורה אסטרטגית, להשקיע בעיצוב איכותי, תפריט באיכות גבוהה ושיפורים אחרים שישדרגו את האירוע. ולבסוף, מקום לאירועים קטנים במרכז יבטיח שכולם יבלו עם כולם, שהאורחים יסתובבו ממקום למקום בקלות, יוכלו להתרועע ולנהל שיחות בתוך מרחב נעים, בגודל מושלם, שקל להתמצא בו.

השילוב בין אינטימיות לבין לוקיישן מרכזי – אולמות קטנים בראשון לציון

SAY הוא מתחם לאירועים קטנים בראשון לציון אשר מתאים עבור סוגים שונים של אירועים קטנים במרכז. אולמות לאירועים קטנים במרכז מציעים לכם יתרון מהותי לעומת אולמות אירועים במקומות אחרים, והוא נגישות בכל מקום ובכל זמן. ראשון לציון זו עיר מרכזית, שנמצאת במרחק נסיעה קצרה מתל אביב, היא חיה ופועמת עד לשעות הקטנות של הלילה, כך שהאורחים שלכם יוכלו להגיע לחגוג איתכם בהמון דרכים. 

בין אם על ידי תחבורה ציבורית ובין אם על ידי רכב פרטי,  מקומות לאירועים קטנים בראשון לציון מציעים נגישות ונוחות שאין להן תחליף.

לב
מוכנים להתרגש? אז בואו נדבר

אירועי אביב-קיץ 2024

לחגוג באווירה הכי קיצית שיש עם מנות צבעוניות מותאמות לעונה

לב עם קו
דילוג לתוכן